onsdagen den 28:e mars 2012

ORDLÖS ONSDAG: MITT I PRICK





 




13 kommentarer:

Tant Björn sa...

Tack för att du är med och busar och jo hon förstår skoj himla bra hon är ju min dotter, vi är lika tokiga båda två. Tack!

frunatmaken sa...

Den var mitt i.

Ezter sa...

Vilken kul bild du fått till :)

farmor ankus sa...

Jag är inne för att önska dig en bra dag.
kram

Filifjonkan 1 sa...

Ja du vad hade Gunnebo varit utan sina stängsel?

BP sa...

Kanoooooon!

Jess sa...

Vilket roligt foto!

llhertz sa...

Du hamnar visst alltid mitt i prick du! :)

anemonen sa...

Annorlunda och kreativt foto på temat. Jag gillar det skarpt.

ormbunke sa...

Där fick du till pricken. Snyggt jobbat.

Erik Semlan sa...

Härligt med något annorlunda, lite fräckt fotat.
Fast pricken fick du verkligen på rätt plats, mitt i. :-)

Anitas Blogg - Malta sa...

Snyggt och fyndigt prickat ;-)

Eva Trillian sa...

En prick mitt i minsann ;-)